.

Zdravo,evo i mene.
Evo pisem ovaj post zahvaljujuci jednoj osobi,koja je upropastila sve sto se upropastiti moze.Kao prvo,zelim se zahvaliti toj istoj osobi na svemu.Zaista je bilo lijepih trenutaka al’ na kraju kad skuzis koliko ti je toga upropasteno i koliko je suza proliveno,sve lijepo se ja mislim izbrise.
Ne,ne pisem o momku koji mi je slomio srce,hvala Bogu.Imam momka već duze vrijeme,i takodjer hvala Bogu na tome.Na dobrom sam putu da ga zavolim,pravo zavolim,kao onog prije njega.
Osoba o kojoj pisem mi je prije bila toliko bliska a sada,pa sada te osobe vise nema.Ne u smislu da je umrla ili nesto slicno,vec jednostavno kao licnost ne postoji.Izbrisan je svaki trag osobnosti,preokrenulo se u nesto nestvarno,barem za mene.Razumijem ja,ljudi se mijenjaju,ne mozemo svi dovijeka biti isti ali neko tvoj,neko tako blizak,eh to je nesto nevjerovatno.Pa ti zada udarac,znate gdje najvise boli,pa se nekoliko dana ne mozete sabrati.Predjete preko toga pa onda ponovo i ponovo i ponovo…i doista me strah sta ce naposlijetku od mene ostati,necu moci vise izvlaciti od njega onu dobru stranu.

Nije dzabe Balasevic rekao:"Tesko je kad tvoj neko prestane da te voli."
E pa jest tesko,ne znate koliko je tesko.Mada sumnjam da je prestao da voli,vec jednostavno se pretvara u osobu koja nije ni nalik na onu sto je prije bio.

I eto brate rodjeni,hvala ti!

1 komentar

  1. Možda će zvučati sasvim pogrešno, ali drago mi je kad shvatim da ima ljudi koji prolaze kroz isto. Jer uvijek nam se čini da je naša tuga najveća, i pomalo utješi kad znaš da nisi sam. Mada, ovako nešto ne bi poželjela nikome.

    Hvala ti mnogo na pohvalama (:

Komentariši